În căutarea sensului pierdut Vol 2

Vol II

100_6987
100_6985

Citat pagina 238

„Nu va fi niciodată pace în lume și în suflete atâta vreme cât iubirii – condiție vitală a existenței – noi ii opunem ura.

Nu învățăturile date de Iisus au eșuat în cei 2000 de ani, ci ignorarea de către noi a înțelepciunii sale.

Nu El ne-a tradat pe noi, ci noi pe El.

În muzeul de artă din Washington am văzut „Cina cea de Taină” în versiunea modernă a lui Salvador Dali. Este cutremurătoare, dacă-i prinzi sensul. Iisus spune ucenicilor săi: „Cineva dintre voi mă va trăda”.  Si toți ucenicii săi, îmbrăcați în haine moderne, cu costum și cravată, cu părul tuns după moda lumii actuale, stau cu capetele plecate la cele spuse de Iisus. Simbolul: după 2000 de ani cu toții l-am tradat pe Iisus. Ucenicii în haine moderne eram noi, cei de astăzi, cu capul plecat de remușcarea trădării Lui.

Dacă i-am fi urmat calea arătată de El, dacă I-am fi respectat cuvântul spus într-o frază atât de simplă: „Iubește-ți aproapele”, lumea ar fi arătat cu totul altfel. Să-mi contrazică cineva această afirmație, dacă are argumente.”
100_6988


Lasă un răspuns

