Roses

100_4990

100_4991

100_4992

100_4993

100_4994

100_4995

 


  1. Mulțumesc pentru minunații trandafiri. Am luat unul, l-am prins la rever și am plecat spre secția de votare. Asta nu înseamnă că am să votez cu PSD-ul. Doamne ferește!

  2. Am ras la comentariu tau! Ai simtul umorului!
    Trandafirii mei nu au absolut nicio legatura cu PSD-ul. Doamne fereste!
    Sa ai o zi frumoasa!

  3. Da, excelenta ideea cu bancurile!
    Daca nu putem gasi un un lider politic adevarat pentru Romania, care sa iubeasca si sa lupte pentru Romania, macar putem gasi metode antistress „haz de necaz”, ca doar „speranta moare ultima”!
    Multumesc pentru mesaje! Imi place sa-ti citesc mesajele!
    Sanatate si Doamne ajuta-i pe romani!


Lasă un răspuns

