Sa invatam notele muzicale

100_4889

Pentru a-l ajuta pe copil sa invete mai usor notele muzicale am confectionat acest instrument de lucru.

Materiale necesare: un carton, marker, rigla, hartie, foarfece, lipici si 7  capace/doape de sticla

1. Am folosit o rigla si am liniat portativul.

100_4887

2. Am scris cheia sol.

100_4888

3. Am decupat buline din hartie si am scris notele muzicale DO, RE MI, FA, SOL, LA, SI, DO

4. Am lipit bulinele cu note muzicale pe sapte capace de sticla.

100_4884

100_4886

Pentru a invata si exersa notele muzicale, copilul aseaza notele in spatiul destinat fiecarei note muzicale.

100_4890

100_4891

 

 

 

4 gânduri despre “Sa invatam notele muzicale

    • Buna dimineata!
      Esti tu prea bun!
      Iti multumesc!
      Uneori imaginatia o ia inainte si ma trezesc la lucru.
      Asa a aparut si aceasta idee cu notele muzicale pe care trebuie sa le inveti cand incepi sa studiezi pianul.
      Sa ai o zi plina de bucurie si de inspiratie!
      Ella

Lasă un răspuns

