Literatura pentru copii trebuie luata in serios

102_1372

Iubesc meseria de profesor pentru ca principalii mei „clienti” sunt copiii.

Copiii sunt extraordinari! Toti! Trebuie doar sa-i respecti si sa-ti faci meseria cu pasiune.

Ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat inspiratia si pasiunea de a scrie carti dedicate copiilor.

Iubesc „meseria” de scriitor de carte pentru copii pentru ca pot sa plantez seminte care-i vor ajuta pe micutii de azi sa invete si sa se bucure de lumea cartilor, de lumea povestilor.

Este atata nevoie de poveste! Povestile ne trezesc la viata, povestile ne invata sa visam, sa indraznim sa facem si sa speram, sa crestem si sa invatam…

Am si eu locurile mele preferate pe internet. Bucatarul sta in bucatarie, hair-stylistul la salon, eu am mers in lumea cartilor.

Am gasit acest articol pe care te invit sa-l citesti si tu. Este vorba despre literatura pentru copii.

http://www.carteacopiilor.ro/blog/cand-literatura-pentru-copii-este-luata-in-serios.html


Lasă un răspuns

