Cum sa exersam scrierea la clasa I

101_8856

M-am gandit la cateva activitati care pot sa-l ajute pe copilul de clasa 1 sa exerseze scrierea:

1. Povesti dupa imagini (Noi am folosit un set de povesti cartonate in imagini, care trebuiau puse in ordinea corecta a desfasurarii actiunii. Am dat nume personajelor. Am dat si un titlu povestirii pe care am scris-o.)

2. Jurnal distractiv de vacanta (Pe un carnetel sau caiet, copilul poate sa noteze ce a mai facut, ce i-a placut  sau  nu i-a placut).

3. Mesaje scrise cu drag pentru membrii familiei (Copilul poate sa noteze mesaje scurte catre membrii familiei.  Exemplu: Draga, tati, iti doresc sa ai o zi buna la birou! Alt exemplu: Bunica, te rog sa ne pregatesti clatite cu dulceata de visine! Multumesc!)

4. Dictare distractiva (Dictarea distractiva inseamna multa imaginatie si mult simt al umorului. Daca esti talentat, copilul o sa te roage sa-i mai dai dictari distractive.)

Succes la scris!


Lasă un răspuns

