Despre bone …cu ingrijorare

Dragi parinti,

Multi dintre noi cautam o doamna cumsecade, care sa aiba grija de micutii nostri.

Avand doua fete, am trecut si noi prin aceasta experienta, de fapt experiente, pentru ca am avut pana acum 4 bone.

Trei dintre ele, niste doamne deosebite.

Asta vara ne-am trezit iar in cautare de bona… Nu e deloc usor. Le multumesc prietenilor care ne-au ajutat cu recomandari!

Scriu aceste randuri pentru ca fiecare dintre noi e dator sa ajute lumea in care traim sa fie mai buna, mai sigura, cel putin pentru copii.

Asa ca trag un semnal de alarma cu privire la bone!

Am aflat de la o bunica ce petrece timp in parc alaturi de bone aflate la locul de joaca, cu micutii pe care-i au in grija,

ca unele bone au obiceiul de a da medicamente micutilor la pranz ca sa doarma bine. 

Bineinteles, fara stirea si acordul parintilor.

Am mai aflat ca multe bone prefera sa stea cu copii de varsta mai mica, pentru ca nu stiu sa spuna parintilor tot ce se intampla pe timpul zilei. Pe mine m-au intristat enorm aceste vesti proaste. Mi se pare inadmisibil!

Consider absolut necesare urmatoarele masuri de siguranta:

1. analize medicale pentru starea de sanatate a potentialei bone (verificam daca are hepatita sau alte boli)

Paza buna trece primejdia cea rea. Mai bine sa previi decat sa vindeci! Multe potentiale bone nu sunt chiar sincere! Am patit-o si noi.

2. instalarea unei camere de luat vederi ascunsa sau la vedere (nu e un moft, asa cum credeam eu acum un an!)

3. vizite pe neasteptate ca sa vedeti ce mai face micutul dumneavoastra

4. prioritatea copilului este sa aiba un adult capabil si rabdator care sa stea sa-i citeasca o poveste, sa se joace cu el, sa-i cante, sa coloreze impreuna

Multe bone sunt gospodine si cred ca, in principal, trebuie sa faca mancare si curatenie, lasand copilul sa se plictiseasca fara activitate sau sa privesca ore in sir la televizor.  E ok sa faca treburi casnice, dar cand doarme copilul!

Nu trebuie sa acceptam pe oricine sa stea cu copilul nostru!

Invatatoarea fetitei mele ne-a recomandat sa inscriem copilul la afterschool-ul din scoala, decat sa il lasam acasa cu vreo vecina batrana.

Cred ca a sosit momentul pentru schimbare!

Doamnele care isi doresc sa lucreze ca bone, trebuie sa invete sa ofere servicii de calitate copilului pentru care lucreaza!

Va doresc alegeri sanatoase si bone de calitate pentru copilasii dumneavoastra!

Cu cele mai bune ganduri,

Ella

Lasă un răspuns

