Poveste pentru orice varsta – Haina de multe culori

Haina de multe culori – Coat of Many Colors

Autor: cantareata Dolly Parton; Ilustratii de: Judith Sutton

Iata o carte frumoasa in care mesajul este simplu si incurajator:

Copile, esti minunat, esti special si in viata esti sarac, doar daca tu alegi sa fii sarac!

Pe vremea cand eram micuta, imi amintesc de o cutie cu petice adusa de cineva la noi acasa.

Mama a luat aceste petice si a inceput sa-mi croiasca o haina de vreme rece, pentru ca era toamna tarziu si iarna urma sa vina

.

Si fiecare cusatura mama o cosea cu dragoste si astfel mi-a facut o haina de multe culori de care eu eram asa de mandra.

Desi haina facuta de mama era doar din petice eu am purtat-o cu mult drag.

Autoarea, Dolly Parton povesteste despre copilaria ei in Tennessee, cand mama-i citea povesti din Biblie, povesti ce inca le mai pastreaza in inima ei.


Lasă un răspuns

