Lansarea cartii „Toata lumea vorbeste limba engleza”

Lansarea cartii "Toata lumea vorbeste limba engleza"

Multumesc celor care mi-au fost alaturi cu ocazia lansarii cartii ” Toata lumea vorbeste limba engleza”-  „Everybody Speaks English”.
Pentru mine ziua de 10 decembrie 2011 a reprezentat una din cele mai frumoase zile din cariera mea de profesor de limba engleza.
 Am avut bucuria sa aduc in fata parintilor si copiilor o carte conceputa special pentru a invata limba engleza prin lectii distractive si eficiente.
Este o carte buna si sunt incantata sa pot prezenta un material didactic de calitate.
Doresc sa-i multumesc domnului Director al Editurii Tiparg, d-l prof. Adrian Samarescu si sa-i transmit respectul meu pentru profesionalism. Ii multumesc si domnului Director Sachelarie, director al Bibliotecii Judetene Arges, pentru mesajul frumos pe care l-a adresat in deschiderea evenimentului.
De asemenea, vreau sa-i multumesc prietenei mele, profesor universitar, psiholog, Peti Coman pentru prezenta sa la evenimetul de lansare a cartii „Toata lumea vorbeste limba engleza”, si pentru cuvintele inspirate pe care le-a adresat invitatilor.
Multumesc pentru feedback -ul pozitiv pe care mi l-ati oferit! Multumesc pentru incurajari si aprecieri.
Cu acest prilej am deschis o Guest Book- Cartea invitatilor in care sunt notate impresii despre carte sau mesaje catre autoarea cartii „Toata lumea vorbeste limba engleza”.

Lasă un răspuns

