Curatenia este mama sanatatii

spala-te pe maini

Cand sa ne spalam pe maini:

  • inainte de a manca
  • dupa ce am folosit toaleta
  • de fiecare data cand mainile sunt murdare
  • dupa ce am suflat nasul
  • dupa ce am tusit sau am stranutat
  • dupa ce am venit de la scoala sau de la gradinita
  • de fiecare data dupa ce m-am jucat pe afara
  • dupa ce am pus mana pe un animal
  • dupa ce am modelat cu plastilina

Cum sa ma spal pe maini

  1. Ud mainile sub jet de apa

    ud mainile

  2. Frec mainile bine bine cu sapun. Sunt atent sa curat si printre degete si pe unghii.

curat cu sapun

 3.  Clatesc bine cu apa din abundenta.

clatesc

Mainile curate ne ajuta sa fim sanatosi.


Lasă un răspuns

